Japanilainen populaarikulttuuri
3 posters
:: Yleinen alue :: Pulina
Sivu 1 / 1
Japanilainen populaarikulttuuri
Anime, manga, cosplay, lolita, J-rock/-pop/-musiikki, pelit, tapahtumat, taide... Keskustelua kaikkeen tähän kauneuteen liittyen~
Aloitin tässä harjoittelemaan Vocaloidin Hatsune Mikun kappaleen WAVE FILE -tanssia. ^^ Yritän ehtiä opettelemaan kokopitkän version Desuconiin mennessä ja tanssisin siellä tuon fursuitti ylläni, joka on valmis Desuun mennessä. :3
Aloitin tässä harjoittelemaan Vocaloidin Hatsune Mikun kappaleen WAVE FILE -tanssia. ^^ Yritän ehtiä opettelemaan kokopitkän version Desuconiin mennessä ja tanssisin siellä tuon fursuitti ylläni, joka on valmis Desuun mennessä. :3
Jalle- Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 29
Vs: Japanilainen populaarikulttuuri
Itse en ole enää vuosikausiin katsonut animea, jotenkin ei oikein enää löydy hyviä sarjoja. Desuconit ja muut animetapahtumat eivät enää niinkään kiinnosta, sillä olen enemmän nörtti- ja roolipeli-ihmisiä kuin animeihmisiä nykyään. Ropecon ja Tracon tulee varmasti taas kierrettyä tänä vuonna läpi juuri roolipeliohjelmansa vuoksi. Ja niin, Cosvisioniin ajattelin mennä pyörähtämään, kun se kerran järjestetään tossa ihan nurkilla ja kaikki kaveritkin menee ^^,
Kalmankukka- Gamemaster
- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 32
Vs: Japanilainen populaarikulttuuri
tracon tulee ainakin pyörähdettyä, mangaa löytyy hyllyiltä niin että ruuvit varmaan katkee, mutta animea... juu ei. Ite oon ehkä semmonen peli ihminen, multa löytyy kaikki uusimmat pelikonsolit ja parhaat roolipelit, tietenkin XD Niin paljon pelit kiinnosti että melkein 3vuotta tuli GameStopilla oltua töissäkin
PoisonBubble- Univaras
- Viestien lukumäärä : 321
Ikä : 31
:: Yleinen alue :: Pulina
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa