Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiljaisuus kätkee salaisuuden

Siirry alas

Hiljaisuus kätkee salaisuuden Empty Hiljaisuus kätkee salaisuuden

Viesti kirjoittaja PoisonBubble Ti 6 Toukokuu 2014 - 10:40

//Sunnyrarsia tänne odottelen, sovittu peli. Pahoittelen kun kesti näin kauan, työt eivät oikein ole antaneet aikaa kirjoitella.//

Rhistel

"Päästä irti sikaniskainen käärme! Osaan kävellä itsekkin!" Rhistel hakkasi ja potki itseään olkapäällä kantavaa mustahaltija minkä kerkesi ja kirosi kovaan ääneen hänet yhyttäneitä isänsä käskyläisiä. Kauankohan hän tällä kertaa ehti olla pakosalla? Kenties kuukauden. Rhistelille tämä oli kuitenkin kuin ei mitään, joten seuraavien kuukausien eristys omaan huoneeseen ei tuntunut houkuttelevalta.
"Sanoin laske alas!" Rhistel potkaisi mustahaltiaa leukaan saaden vihaisen murahduksen aikaiseksi.
"Turpa kiinni! Aiheutat aina lisätyötä meille, joten nyt voisit olla vähän vähemmän vaivaksi ja tulla suosiolla." Mustahaltia hieroi leukaansa kulmat kurtussa. Hän kiitteli hiljaa onneaan siitä että päällikön poika oli edelleen niin pienikokoinen ettei noist rimmakintuista ja närukäsistä lähtenyt paljon voimaa. Muuten tuokin isku olisi voinut viedä tajun.
"En sanonut aiheuttavani vaivaa, sanoin että anna minun kävellä itse! Kaikesta huolimatta olette isäni lemmikkejä, joten luulisi minulla olvan vähän enemmän oikeuksia kuin se että kohtelette minua kuin jauhosäkkiä! Nuo yli harjoitetut kovat hartiat painavat kylkiäni, ja jalat ovat puutuneet, joten LASKE MINUT ALAS!" Rhistel rimpuili minkä laihasta kehostaan vaan pystyi, kunnes häntä kantanut mustahaltia päästi hänet putoamaan tömähtäen maahan. Rhistel älähti kivusta ja kaksikko naureskeli hänelle.
"siinä pikku prinssi, kävele itse. Mutta minä varoitan, jos yrität jotain hassua, saat sellaisen selkäsaunan ettet voi kävellä vaikka haluaisit. Sen jälkeen kannan sinut lähimpään kaupunkiin, sullon laatikkoon ja isken ensimmäisen laivan kyytiin joka sinut suostuu kuljettamaan Jhaeriin."

Rhistel kulki sanaakaan sanomatta näiden kahden perässä ja ymmärsi heidän olevan tosiaan matkalla kohti pientä satamakaupunkia. Kenties sieltä heidän oli tarkoitus nousta laivaan ja palata Jhaeriin. Tämä ei sopinut laisinkaan Rhistelin suunnitelmiin, mutta toistaiseksi hänellä ei ollut muitakaan vaihtoehtoja. Nuorukainen laski sen varaan, että hän saisi vangitsijansa kadotettua tuon kaupungin kaduilla ja sitten häviäisi aivan vastakkaiseen suuntaan.
PoisonBubble
PoisonBubble
Univaras

Viestien lukumäärä : 321
Join date : 12.08.2012
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotka

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa