Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esittelytopic

+12
Hopeakettu
Tsaari
Siv
Chimalainen
Tinalaatikko
IhanaMäyrä
PoisonBubble
Azariah
Lulu
Donray
Zandon
Kalmankukka
16 posters

:: Yleinen alue :: Pulina

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Esittelytopic Empty Esittelytopic

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 16 Huhti 2012 - 14:58

Heipä hei kaikki kaksijalkaiset!

Näin mukavan aurinkoisena kevätpäivänä on täydellinen hetki istuskella koneella ja uppoutua ropettamisen maailmaan, -eikö niin? Mutta jotta homma sujuisi yleisesti mukavammin, olisi kiva tietää hieman sinusta. Kyllä, juuri sinusta. Eli, kuka olet, mikä on roolipelaushistoriasi, miten löysit AyselChimaan, minkä väriset sukat sinulla on juuri nyt jalassasi, mitä kuuluu juuri nyt ja minkälaisia tavoitteita tai ajatuksia sinulla on ropettamisen suhteen?

Itse olen Kalmankukka, pieni yliaktiivinen gamemasterinne. Iän saakin selville noista oikean reunan profiilitiedoista. Entiseltä ammatiltani olen markkinointiassistentti joka on vähitellen vaihtumassa pelinkehittäjäksi: olen 2D-graafikko (3D-taidotkin kasvavat kokoajan) ja pelisuunnittelija. Intohimoisiin harrastuksiini kuuluu roolipelaamisen lisäksi piirtäminen, keräilykorttipelit, basson soitto, tanssi sekä tietenkin pelisuunnittelu.

Kirjoittamista olen harrastanut kaiketi ala-asteen loppuhämäristä saakka, ja nettiropeskeneen löysin tieni vuoden 2007 tienoilla. Siitä asti olen pyörinyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti parissa pelissä, ja herättelen nyt AC:n kanssa jonkinaikaa nukkunutta kirjoitustaitoani.

Mitäs teille kuuluu?

Viimeinen muokkaaja, Kalmankukka pvm Pe 29 Elo 2014 - 10:04, muokattu 6 kertaa
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittelytopic Empty Vs: Esittelytopic

Viesti kirjoittaja Zandon Ma 16 Huhti 2012 - 17:08

Energinen gamemasterimme päätti herättää sosiaalisuutta foorumin kesken. Ensimmäinen muu postaaja naurahti pulina-alueen aktivointia ja naurahti toisen kerran topicin nimestä ja hänen moderaattorimuistonsa heräsivät. Jos tämä on pulinatopic, niin tänne voisi jutella vaikka mitä, mutta sitten voisi olla vaikeaa tarvittaessa löytää tietyn henkilön tervehdysviestiään. Nimeäisin tämän ketjun jonkilaiseksi esittelyketjuksi ja tekisin toisen "Mitä kuuluu?"- henkisen pulinaketjun, jonne voisi kirjoittaa vaikka mitä. Postaaja päätti ensimmäisenä vastaajana ottaa asian huomioon ja alkoi kirjoittaa. Muutanpas ensiksi kuitenkin paikkakuntani näkyväksi.

Siinä saitte kokea Zandonin sekunnit hänen kirjautuessaan tänään foorumille. Eli olen Zandon, 20-vuotias turkulainen nuori mies. Luen tällä hetkellä kauppakorkean pääsykokeisiin, muuta tämänhetkistä aktiviteettia ei olekaan laulamisen lisäksi. Tänään tuli tililleni 100€ yhdestä laulukeikastani, eli siinä onkin ainoa tämänhetkinen tulonlähteeni.

Pelaan aika paljon erilaisia pelejä, eniten kuitenkin roolipelejä, kuten Final Fantasy-sarjaa tai Mass Effectiä. Olin yläasteella yhdessä samanhenkisessä foorumissa, jossa tehtiin nettiroolipeliä. Formaatti ei siis ole minulle ihan uusi. Olen aina halunnut kirjoittaa ja luoda jotain mielikuvitukseni ytimistä. Säveltäminenkin on kuulunut näihin luomishommiin.

Päälläni on sinivalkoinen kauluspaita, pikkutakki, farkut ja mustat sukat, sillä olen pian menossa Turun Konservatorioon, jossa meillä on oppilasilta. Sinnepä matkani nyt siis vie. Moikka.
Zandon
Zandon

Viestien lukumäärä : 61

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma 21 Toukokuu 2012 - 17:52

Voe mahtavvaa ! Onko joku minusta kiinnostunu ?
No moikkuli moikkuulii vaan kaikillee, minä olen Kissa ja uusi tulokas täällä näin, innokkaasti koitan keksiä mistä saisin peliseuraa näin alkuunsa, jotta saisi homman starttailtuaa. Ehdotella muuten saa.
Olen pikkuinen penikka mutta reippaasti yli kolmentoista kuitenkin, asustelen maapallolla aina sillointällöin, vaikken olekkaan aina henkisesti samalla planeetalla vaan liihottelen omissa mailmoissani.

Autonasentajaksi opiskelen itseäni ensimmäistä vuotta, mutta pidän niiin paljon muustakin, piirtämisestä kirjoittamisesta, laulamisesta, ratsastuksesta, huhhuh, näitähän riittäisi.

En luokkitelisi itseäni missään nimessä kokeneeksi pelaajaksi vaan ihan nöyrästi tyydyyn alottelijan titteliin. Kiva tukkiutua tännekkin tutustumaan muihin otuksiin ! Kisu kiittää kun pääsi joukkoon <3

Vieraili
Vierailija

Viesti kirjoittaja Donray Ma 21 Toukokuu 2012 - 20:56

Kai sitä meikäläisenkin pitäis avautua jotain itsestäni Razz

Eli siis juu hei kaikille *odottaa muiden vastaavan yhteen ääneen zombimaisen monotonisesti "Hei Donray"* ja syvät kumarrukset ja kaikkea muuta sen sellaista. Oon siis lähes kakskymppine miespuolinen olento täältä Turusta ja harrastuksiin kuuluu nyt lähinnä tuo kitaran rämpyttely ja toivottavasti pääsen pian taas salillekin Very Happy

Kirjoittajana olen melkosen aloittelija, mutta mielikuvituksen käytössä olen melko kokenut monellakin tapaa. Pyrin luomaan semmoisia hahmoja joiden saappaisiin astumiseen voin rakastua ja koitan välttää turhan suurta kliseiden määrää, mutta kun käytän niitä, käytän niitä melko tietoisesti hyödykseni:D
Donray
Donray
Kirjoitusten haltija

Viestien lukumäärä : 106

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti 22 Toukokuu 2012 - 19:48

Minä olen Donrayn iso, paha isosisko. Olen verenhimoinen, neljäpäinen jättiläinen joka syö pikkulapsia ja paskoo marmoria.

Tai ainakin melkein. Ikää minulla on tarpeeksi, nurkissa on jälkikasvua ja olen just niin kun kohta valmis datanomi, joka puhuu sujuvasti tietokoneiden kieliä (php, mysql, javascript, jquery), mutta en kyllä lainkaan ihmisten kieliä (lukihäiriö).

Kirjoitan niin maan saamaristi, Mutta irl on joskus kakka paikka ja siksi katoilen säännöllisesti. Pidän itsekseni juonimisesta ja kaaoksen aiheuttamisesta. Uusin rakkauteni ovat bjd-nuket ja kaveri liveroolipeli, mutta rakkautta mulla riittää vaikka muille jakaa. Very Happy

Se on moroo. o7

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti 22 Toukokuu 2012 - 20:59

Oh man, voisin vaikka kirjottaa jotain tänne..

Olen siis musiikkilukiolainen Oulusta, heissun vain kaikille, ikää on heh 18, ei siis juuri mitään vielä! Harrastuksiin kuuluu ratsastus ja näemmä nykyään myös nettiroolipelit miljoonan vuoden tauon jälkeen, tallilla pyörin pahimmassa jamassa ollessani 7 kertaa viikkoon enkä omista muuta elämää. Jalassa ei ole sukkia ollenkaan Wink Omistan kaiken maailman pakkoliikkeitä, esim. tuota silmänisku hymiötä kirjoittaessa oli pakko vinkata silmää.. Onko se pakkoliike? Venyttelen hurrjan paljon ja nautin itseni rääkkäämisestä eli lenkkeilystä. Olen tälläkin hetkellä kipeänä, juuri vedin itselleni vatsalihastreenin ja piitkän venyttelyn, loistofiilis, yskin tässä keuhkoja pihalle.

Mulla alkaa huomenna koeviikko, en muuten ole lukenu yhtään sivua, ja jos jotain ihmistä ahdistaa mun tapa kirjoittaa niin saa sanoa, koska tää on tätä pohjolan pariisin ihmekieltä. Tykkään juhlia, ja en osaa kunnollista kappalejakoa vaan jaan kappaleet sen mukaan milloin ne näyttää hyvältä, tai sitten en jaksa välittää siitä että ne mun kappaleet sattuu olemaan puoli riviä pitkiä. Teillä varmaan menee hermot muhun ennen kuin ehdin edes kirjoittaa yhtään kunnon pätkää. Ah ja hevosharrastukseni vuoksi matkustelen paljon ympäri Suomea, erilaisissa kisoissa ja muissa tapahtumissa, lähestulkoon joka viikonloppu.

Sekavaa tekstiä mutta ehkä sekin kertoo musta jotain :--) koittakaa saada selvää!

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vieraili To 21 Kesä 2012 - 14:54

Jee täällä on tämmöinenkin. Hauska tavata kaikki, jos minä nyt sitten jotain tänne raapustelisin Very Happy

Juu tällainen nuori yhdeksännentoista ikä vuotensa kesällä saavuttava nainen täältä Lahden tienoiltahan minä olen. Viihdyn kirjojen parissa ja kynän varressa varsin hyvin. Minusta on kavereideni parissa tullut jonkinlainen kirjasto, kun he nyt lainaavat kaiken luettavansa meikältä Very Happy

Rakastan siis kirjoja, leffoja ja kirjoittamista. Eniten luen ja katson fantasiaa ja scifiä, mutta kaikki muukin menee. Rakastan myös uimista ja tanssimista. Roolipelifoorumit löysin yläasteella ja pelailin silloin reilun vuoden ennen kuin kyseinen pelifoorumi suljettiin. Sen jälkeen en pahemmin ole pelaillut. Rakastan jostain syystä pelata ''ongelmahahmoja''. Suurin osa hahmoistani siis on outoja sekopäitä tai omaavat muuten vain arveluttavan menneisyyden. En oikein voi asialle mitään Very Happy Nyt päätin kuitenkin kokeilla onnistuuko pelaamisen aloittaminen uudestaan. Peliseuraa siis kaipailisin :3

Mitäpäs muuta... Opiskelen lastenohjaajaksi pian kolmatta vuotta, mutta alanvaihdos on harkinnassa. Ja niin olen melkoinen säheltäjä, mikä näkyy myös toisinaan teksteistäni lukuisien kirjoitus- ja kielioppivirheiden hahmossa. Asiaan vaikuttaa myös lievä keskittymishäiriö. Pyydän ymmärtäväisyyttä. Eipä mulla kai muuta Very Happy Hyvää kesää koko porukka. Kesä on paras vuodenaika Very Happy

Vieraili
Vierailija

Viesti kirjoittaja Lulu Ti 26 Kesä 2012 - 12:58

Olen Lulu, parikymppinen nainen Espoosta. Ropetuksen lisäksi intohimoihini kuuluvat cosplay, videopelit, animaatiot ja sarjakuvat. Foorumiroolipelausta olen harrastanut suunnilleen kahdeksan vuotta joten saattaisin uskaltautua sanomaan olevani kokenut. Muita harrastuksiani ovat lukeminen, piirtäminen ja kunnon ylläpitäminen säännöllisen epäsäännöllisellä uimisella.
Olen juuri nyt töissä joten työasuuni kuuluvat sukat ovat valkoiset. Kengänkokoni on 36.

Satuin puolitosissani etsimään uutta fantsuropea mihin liittyä ja tämä oikeastaan pisti silmään pääasiassa maamagian järkyttävän ignooramisen vuoksi. Olisi ollut harmi jättää heti mieleen tullut hahmoidea odottamaan myöhempää käyttöä joten tässä olen~!
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105

Viesti kirjoittaja Azariah Ti 3 Heinä 2012 - 18:01

Olen riihimäkeläinen tietotekniikan opiskelija AMKsta ja yleisin ajanviete on hakata mielessäni omaa päätäni seinään, eikun näppikseen. Saattaapi selittää jotain ulosannistani tai sitten ei.

Sukkani ovat kaiketi beiget, ellei... Parempi olla tarkistamatta. Elän auringon satunnaisilla säteillä ja sienillä, joita kasvatan kellarin katossa.

Eipä kuiteskaan, paitsi sukan luonnollisen beige väri. Normaalia sapuskaa ja normaali auringonvalon sietokyky. Kuten muutkin pidän roolipeleistä Dungeon siege II nyt yhtenä pelinä. Paitsi kun mieli sanoo "niPAAAAAAAAAAAAOOÖÖÖH................." Silloin jumittaa.. -_-

Azariah

Viestien lukumäärä : 20

Viesti kirjoittaja Vierailija La 7 Heinä 2012 - 22:11

No tervepä terve kaikille. Smile Pitäisi kai minunkin tänne esittäytyä kun kerran paikalle olen eksynyt. Eli Snowfaeriehan se täällä, suomalaisilla foorumiropeilla vuodesta '05 pyörinyt muinaismuisto. ;D Aiemmin minua on saattanut nähdä muunmuassa Toivesalmen, Fenyanin, Charaléonin... *lähtee lurkkimaan RoPe-Netin listausta* Lyrathin, Ingenssin, Ashgrove Hallin, 13. valtakunnan ja jokusen muun vanhan ja uudemman ropen pelaajalistoilla. Joskus olisi kiva kasata lista aivan kaikista koskaan pelaamistani hahmoista tai edes kaikista roolipeleistä, joissa olen ollut, mutta kun tuo muisti ei enää ole entisensä... Wink

Omia roolipelejä olen jokusta vuosien varrella ylläpitänyt, ovat yleensä kaatuneet kävijöiden epäaktiivisuuteen. Tämänhetkinen projektini on Siloria, johon löytyy muistaakseni linkkikin tuosta avatarin alta, mikäli jotakuta kiinnostaa käydä kääntymässä. */end compulsory advert*

No niin, ihan oikeasti olen 20 ja puolivuotias neitokainen, alun perin kotoisin maalta Rauman läheltä (paikka sijaitsee tuolla Satakunnan suunnalla), opintojani suoritan yliopiston ihmeellisessä maailmassa jo kolmatta vuotta (apua! ensi vuonna LuK -työ!) Oulun yliopiston enemmän-tai-vähemmän-täysjärkisellä biologian laitoksella ja tällä hetkellä olen tätini luona kesätöissä Saarijärvellä (Jyväskylästä pohjoiseen sellaiset 60 kilsaa). Eli kuten huomaatte, liikuskelen paikasta toiseen jonkin verran ja normaalin opiskelukuukauden aikana reissaan keskimäärin sellaisen rapiat 2500 kilometriä. Jalassani ei tällä hetkellä ole sukkia, koska on kesä, ja silloin muutan joka tapauksessa järveen asumaan ja piipahdan kuivalla maalla vain satunnaisesti vastailemassa ropeviesteihin tai pelaamassa Skyrimiä (jossa en vieläkään ole pelannut läpi pääquestia enkä Stormcloakien tai Imperialien questeja. Laiska minä.) Muita satunnaisia harrastuksia ovat huilunsoitto ja lukeminen - seuraavaksi pitäisi varmaan selailla läpi tuo Nälkäpelin kolmas osa, kunhan saan aikaiseksi sen jostakin itselleni hommata. Harrastuksiini kuuluu myös roolipelaaminen, kuten kuvasta näkyy, mutta jostain syystä pöytäropet tai larppaaminen eivät lainkaan allekirjoittaneelta luonnistu. Ehkä kyse on siitä, että tarvitsen näppäimistön tai edes kynän ja paperia ajatellakseni selkeästi. Wink

Eipä tässä mitään sen kummempia mieleen juolahda. Törmäillään peleissä!

Muoks: Ohops, unohtuipa harrastuksista tuo itämainen tanssi. Noh, ei sitä tällainen vanhus kaikkea voi muistaa. Very Happy

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja PoisonBubble Su 12 Elo 2012 - 17:38

Jos miekin sitte vaikka justiinsa tänne rekisteröidyin :3 Eli heippa, mie oon täysin yliaktiivinen otus kotkasta päin! Whee X3 Harrastelen sitä sun tätä, impulsiivisena ihmisenä kokeilen kaikkea mielelläni, mutta yleensä piirusteen ja rustailen kaikkee jännää Cool) Ropetukseen tykästyin jo monta vuotta sitten kun kavereiden kanssa alettiin omia juttuja kirjuuttelemaan. Vaikka ne nyt ovatkin jo aikaa sitten kuivuneet kasaan, niin innostus jäi vaikka kaverit kaikkosivatkin Very Happy Joten here I am! Vähän ei tarvinnut kuin tästä minulle vinkata ja heti halusin mukaan! Jei X3 Jos minut täältä löytää niin kanssani saattaa päästä kirjottelemaan koko päiväksi, sillä yleensä kun tähän koneelle istahdan, juurrun siihen. Mutta ei siinä kai muuta, ei ole sukkia jalassa ja pieniä varpaita palelee 8(( pelaillaan pian yhdessä <3
PoisonBubble
PoisonBubble
Univaras

Viestien lukumäärä : 321
Ikä : 31

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti 21 Elo 2012 - 8:41

Hellou, miekin voisin aloittaa täältä 8D
Eli olen Tomppu, täältä Raahen kaukaiselta seudulta, jonne kylläkin eksyin vielä kauempaa, Rovaniemeltä (jonne eksyin Haudasta, tuolta Sallan soiden keskeltä). Koulun perässä juoksentelen ympäri Suomen saloja, tällä hetkellä graafiseksi suunnittelujaksi pitäisi valmistua vuonna 2014. Laskelmieni mukaan olen ehkä kaikki koulut käynyt kolmekymppisenä, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos vahingossa töitä saisi. Niitä kyllä on jo nyt, siivoan viikonloppuisin. Yay. Ja kesäisin koko päiväisenä, tupla yay.

Ropettamisen aloitin joskus ylä-asteella, pari vuotta kai sitä jaksoin parilla foorumilla, kunnes laiskostuin. Kalmankukka herätteli intoa heittäytyä tähän maailmaan takaisin jokin vuosi (? onpas siitä jo kaaaauan) sitten, ja ideoita syntyi mutta laiskuus jäi. Nyt sitten kokeillaan taas jos sitä lentoon pääsisi, ideat kun ovat pysyneet ja muhineet hahmojen suhteen melkoisiksi.

Vuosi sitten rakas läppärini sanoi kaput, ehkä yksi vesi lasi oli sille liikaa, joten olin koneetta sen ajan. Koulussa totta kai roikuin sitten iltaan asti ja kännykällä lueskelin fikkejä, mutta se oli todella avartavaa aikaa muuten. Samoihin aikoihin kun ropettaminen alkoi, armoton kone/netti riippuvuus syntyi ja noh, sanotaanko että ei ollut nättiä kun äiti tulee kolmeltä yöltä kysymään mitä sinä koneella teet ja pelaat simssiä, aamulla kuiten kuudeta herätys.. No, kuitenkin, silmäni aukenivat ja olen ehkä hieman terveellisemmässä suhteessa koneen kanssa nykyään.. Hankin nimittäin tabletin, jolla kirjoittamista inhoan niin maan perusteellisesti.

Kirjoitan epäselvästi jos en keskity tai olen innoissani, ja aivan liian yksityiskohtaisesti, hitaasti. Piirtämisessä se vaikuttaa siihen että tahoisin kuvata jokaisen lihaksen liikkeen. Piirtelen siis, dA:ssa löytyy piirroksia t-omenana ja kuvia tomppuna. En kyllä ole pitkään aikaan mitään isompaa työtä tehnyt, koulussa kun kaikki luovuus valuu niihin itse tehtäviin. Tykkään tosi paljon tästä koulusta ja alasta :3

Ömnömnömnöm. En osaa yhdyssanoja. Tykkään koodata ja värkätä pikkujuttuja. Otan kuvia. Joskus saan ne omat sivut pystyyn, I can do it !

Ainih, olen epäsäännöllinen ja hidastempoinen kirjoittaja, olokaatte hyvät !

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vieraili Pe 2 Marras 2012 - 19:14

Terveppä terve! :'3

Elikkäs, miekin oon uusi roolija, ja yritän tulla parhaani mukaan pelailemaan.

Ruudun takana istuu 15-vuotias tyttönen, joka on harrastanut roolipelausta noin. 5vuotta. Foorumiroolipelit ovat olleet minusta aina niitä parhaita, en niinkään pidä serveriropeista.

Asun itäsuomessa, ja kirjoituksissani saattaa olla joskus murretta, vaikka noihin roolipeleihin koitan kirjoittaa ihan kirjakielellä. Omistan neljä kisua ja koiran, ja olen muutenkin eläinrakas immeinen. Olen myös lakto-ovovegetaristi, ja siinä sivussa jonkunnäköinen metallisti-hevari-punkkari-rokkari-emo-tavis-outoöttiäinen-minä. Ainiin, ja nimeni on Ella.

Olen myös jokseenkin ujo, mutta netissä uskallan jutella ihan kaikille, joten jos haluatte tulla juttelemaan, niin tulkaa toki! :3

Roolipeleistä vielä sen verran, että joskus vuosia sitten aloitin jossain habbo-ropeissa, jotka nyt tarkemmin ajateltuna eivät edes olleet kunnon roolipelejä, mutta sitä kautta olen tullut erilaisten foorumiroolipelejen ja parin serveriropenkin kautta tähän pisteeseen. Nyt tällä hetkellä en ole missään muussa roolipelissä, sillä aktiivisuuteni ei oikein riitä muuhun. Saa nähdä jos tästä oikein innostun, alkaako ropeintoni taas kasvamaan.

Pitipäs sekin vielä mainita, että rakastan kaikenlaista fantasiaa ja kirjallisuutta (ja varsinkin fantasiakirjallisuutta! Very Happy ), tykkään myös kirjoitella jonkun verran, yleensä ihan omaksi ilokseni.

Eipä minulla kait muuta kerrottavaa ole, saa kysyä jos jotain tulee mieleen. (:

Vieraili
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Ma 27 Toukokuu 2013 - 1:39

Puahahahaha, koskaan ei ole liian myöhä vältellä seuraavaa päivää ja kammottavaa tenttipänttäysvuorta!

Kai- tai tuttavallisemmin Inne-setä, Turusta, vuosimallia 1992, päätoimena yleisen kirjallisuustieteen opiskelu. Minut houkuteltiin tänne, ja yhtäkkiä kolme vanhaa, guilty pleasure -tyyppistä hahmoani mergeytyi animehumpan tahtiin Aileniksi. Olen kammottavan arrogantti ja oletan, että minua ei potkita täältä ulos heti, kun joku pääsee aivoituksieni tuotoksen lukemaan, haha.

Olen kotoisin aivan itärajan tuntumasta Kaakkois-Suomen pikkukylästä, mutta asun toista vuotta Turun hurjassa metropolissa. Haluaisin joskus olla fantasiakirjailija, todennäköisesti päädyn tatuoija-maisteriksi, vielä todennäköisemmin työttömäksi maisteriksi. Avopuolisoni nukkua tuhisee tällä hetkellä viereisessä huoneessa, minulla ei ole lemmikkejä mutta haluaisin kissan, ja syön liikaa kaikkea. Minulla on blogi ja pari vuotta ihan kunniakkaasti pyörinyt nykyaikafantsufoorurope, suunnittelen supersankariropen luomista.

Roolipeliurani aloitin Yume no Hatessa ysiluokan lopuilla, sieltä olen kiertänyt muutamia fantasiafooruja ja yhden Gay Paradisen (ei enää koskaan). Aikaisemmat kommellukseni kuumottavat, mutta nykyinen menoni on ihan tyydyttävää, ottaen huomioon että roolaan lähinnä hyväntahtoisella perseilymielellä verrattuna kivuliaaseen itsehäväisyyn, jota proosakirjoittamisekseni kutsun.

Lol moi kaikki, yllätyin kaikista nimimerkeistä, jotka ovatkin jännästi tutun kuuluisia :'-------------------DDD (minua on huijattu kenenkään ei pitänyt tuntea minua täällä)

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Ma 27 Toukokuu 2013 - 4:30

Koska minulla ei selvästi ole parempaa tekemistä aamuviideltä maanantaina...

Olen 22-vuotias (synt. 1991 kevät) miehentapaine, syntyjäni Etelä-Suomesta (Orimattila), mutta asustan nykyisellään Keski-Suomen ihanuudessa (Jämsä, ja ihanuudeksi seutua kuvaa ainakin kotiseutulaulu, jonka sanoja en 8-9 vuodenkaan jälkeen osaa). Roolipelaamista olen jos jossain muodossa harjoittanut nyt noin 8 vuotta. Muita harrastuksiani on sarjakuvat (etupäässä manga), animaatio (sen katsominen, yhtä lailla länsimaiset sarjat kuin animekin), kokkaus/leipominen, nostalgiatrippeily, videopelit (josin rajallisest) ja ehdottomasti kaikenlainen luova kirjoittelu ja luominen.
Jälkimmäisen suhteen en kuvittele olevani suuri nero, mutta olen melko ylpeä keskimääräisesät työnlaadustani ja saamieni kehujen/kritiikkien ratio on roimasti kehujen puolella, joten kaiketi jotain varaa uskoa itseensä.

Tänne satuin päätymään huomattuani mainoksen toisen roolipelin sivuilla, ja minulla on ollut yleisestiottaen kutina päästä pelaamaan ja luomaan ja tekemään ja kaikenlaista. Valitettavasti yksi roolipeli jossa olen on hyvin hidas ja toisessa minulla on itselläni hetkellinen jumi (josta tosin aion nyt perkele päästä yli!).
Osaan myös jo varoittaa, että minulla on kaikenlaista uteliaisuutta, kysymisiä ja ehdotuksia, mutta niihin kyllä päästään omalla ajallaan, ja pyrin olemaan olematta liian ärsyttävä.

Muita yksityiskohtia minusta:

- Pidän kamalan paljon makeasta.
- Toivun tällä hetkellä sarveiskalvon siirännäisestä, sairastan perinnöllistä sarveiskalvon pintaosien dystrofiaa
- Lempiruokani on perheresepti: Limppisoppa.
- Lempivärini ovat vihreä, keltainen ja vaaleanpunainen (kutakuinkin siinä järjestykssä)
- Asun yksin ja olen tällä hetkellä työtön, olen hakeutumassa kaupaliselle alalle opiskelemaan (en tiedä miksi).
- Unelmani olisi kirjoittaa romaani joka on niin hyvä että se julkaistaan ja että se peräti myisi.
- Olen melko analyyttinen ja kriittinen, mutta olen optimisti ja teen parhaani etten ole anaali.
- Löydän aina jotain kivaa tyhjänpäiväisistä asioista, ja vaikka osaisin olla syvällinen "vakavien" aihepiirien kanssa, mielummin puhun kaikesta arkisesta ja pienestä (saan pidemmän keskustelun hehkulamppujen ostamisesta kuin ihmisoikeuksista).

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Ma 8 Heinä 2013 - 0:18

Näin yövuorossa kannattaa tehdä itsestään esittelyn, sen tietävät kaikki yötyötä harrastavat. Jalassa on valkoiset sukat, joita ilman olisin mieluummin, mutta töissä en todellakaan hipsi ilman sukkia!

Roolipelihistoria on pitkä, alkanut lautaropeilla, siirtynyt foorumeille opiskeluaikoina ja nyt sitten skype huutaa tälläkin hetkellä roolipeliviestiä. Foorumit jätin aikoinaan sen takia, ettei peliseuraa saanut, ellei ollut muiden kanssa kaveri ja itsellä ei sellaista onnea ollut, että kaverit olisi pelannut. Tai että minä olisin saanut kavereita foorumeilta! Skypeen kun lisäksi sain pelikaverin, jonka kanssa olen vuosia pelannut, niin ei sinäänsä ole foorumeille ollut kuin ajottaista kaipuuta. Nyt olen sattumoisin löytänyt tänne ja ajattelin kokeilla, osaanko enää foorumeilla pelata. Ehkä, ehkä en. No pelihistoria vuosina on ehkä 12-vuotta, en muista tarkalleen sitä vuotta jona aloitin ja toki joo, lautaropea ei kaikki laske, mutta pitäköön tunkkinsa jos ei tahdo niitä laskea. Minä lasken.

Ikääni en kerro, mutta harrastuksista sen verran, että ropettaminen täyspäiväisenä ja koska tuolla vilahti Bjd:t, niin myös itseltä löytyy pari bjd:tä. Piirrän harvoin ja kirjoittaminen on lähinnä ropettamista, mutta sitä tosiaan tulee sivutolkulla harrastettua, joten sen takia ehkä on se muu kirjoittelu jäänyt vähemmälle. Käsityöt, valokuvaaminen ja elokuvat on myös tärkeitä. Lukeminen ennen, nyt ei ehdi, kun pitää ropettaa. Kirjoitusvirheitä saattoi tulla rutkasti, mutta en jaksa oikolukea, kun silmiin sattuu jo nytkin. Sori vaan.

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Su 1 Syys 2013 - 17:29

Jou elikkäs olen tamperelaistuva turkulainen, just opiskelut alottanut TKTn opiskelija. Suurimmat intohimoni ovat suklaa, juusto ja peliteollisuus, jotenka olen siis köyhä ja valitsemassa sivuaineeksi interaktiivista mediaa. Rakastan roolipelejä, jotenka aattelin et on jotenkin ihanaa alottaa uudelleen tälleen nyt, ku pääsen vihdoin opiskelemaankin pelisuunnittelua! En oo varmaan ikinä ollut näin innostunut opiskelujen aloittamisesta...

Mutta siis juu, oon joskus ala-, yläasteella kaikenlaisii roolipelejä pelannu, foorumiropeista WoWiin. Nykyään hakkaan GW2:sta, vaikkakin se on jääny vähemmälle huonon nettiyhteyden takia. Niin ja en välttämättä oo niitä jotka tarkistaa roolipelifoorumin viidesti päivässä, sillä olen tunnetusti buukannut lukujärjestykset täyteen suurehkon opiskeluintoni takia:D muutenki oon niitä kouluasioissa itseään piiskaavia, nimimerkillä tutkinnon pakolliseksi vieraaksi kieleksi valittu saksa. Tiedän kyllä myös sen, et innostukseni fantasiaa kohtaan tuo mut tänne haaveilemaan ja pelaamaan usein!

Sen voin viel kertoa, et mulla on outo kiinnostus kääpiöitä kohtaan. Kaikissa roolipeleissä luon aina kääpiön jos mahollista, niissä on vaan sitä jotain. Mulla on myös kamalasti intoa luoda fantasiamaailmoja ja henkilöitä niihin. Oon saletisti syntynyt väärään paikkaan väärään aikaan; koen kuuluvani keskiajalle. Oon tosi luonnonläheinen ihminen, vaikka mut useemmiten löytääkin koneelta (sillä oon samalla myös pirun laiska).

Varoitan myös, että oon tosi puhelias, niin face-to-face kuin chattaillessakin. Kaikki on vaan niin kauheen tärkeetä kerrottavaa...Smile

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Pe 25 Loka 2013 - 14:57

Howdy!

Mitähän tässä itsestään sitten kertoisi.
Olen 94- syntynyt savolainen. Opiskelen liiketaloutta. Asun kämppiksen, 2 kissanpennun sekä jätti kanin kanssa Kuopiossa. Olen ropettanut vasta vähän aikaa. /Ehkä vuoden tai kaksi. Kirjoittelusta olen pitänyt kuitenkin skidistä asti. Tanssin Street ja Hiphoppia.

Lukeminen on ollut aina lähellä sydäntä. Lukemis- hulluuden olen luultavasti perinyt äidiltäni, joka on kaiken lisäksi vielä töissä kirjakaupassa. Sieltä on hyvä sitten aina rohmuta itselleen uutuukset ensimmäisenä. Lemppari kirjoja ovat Varjojen kaupungit -sarja josta tuli leffakin tässä vähän aikaa sitten. Niiden lisäksi myös Nälkäpeli- trilogia ja Game of Thrones.
Olen myös aikamoinen peli-hullu. PS3- konsolin hullu omistaja. Lemppari pelejä ovat esim. Dragon Age (Josta odotan kovasti 3 osaa!!), Resident Evil, Deadpool, Batmanit, Assanssin's Creed, Alice: The Madness Returns, Skyrim, GTA, F.E.A.R., Silent Hill jne.

Olen aikamoinen sokerihiiri. Kaikki makea maistuu. Tatuoinnit kiehtovat paljon. Tykkään myös kovasti punaviinistä ja Heath Ledgerin & Macaulay Culkinin elokuvista. Polttelen kynttilöitä kesät-talvet. Olen myös tosi eläinrakas! Smile
Vihaan kylmyyttä, maksaa- missä tahansa ruuassa. Hämäkäkkejä pelkään naurettavan paljon... Very Happy 

Musiikkimaku on monipuolinen. Pääosassa kuitenkin vähän rokahtavampi. Joitakin lemppareita ovat Korn, Muse, Mustasch, In Flames, Skidrow, The Doors ja Rainbow. Smile

Tulipas siinä jo jotain sepitettyä. Heh.
- Sanni

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija To 14 Marras 2013 - 19:21

Hei! Hyvää päivää! Supercalifragilisticexpialidocious!

Olen Jyväskylän lähellä asuva vain etäisesti ihmisenkaltainen naaraspuolinen olento, jonka selkeä aivotoiminta on hyvin harvinaista. Harrastan laulua, pianon ja kitaran soittoa, lyriikoiden kirjoittamista, (musiikki-)teatteria ja ylitsepursuavaa stressaamista sekä turhasta huolehtimista. Laulua olen harrastanut kolme(?) vuotta, jos jättää laskusta musikaaleissa tapahtuvan laulun, kitaran soittoa saman verran, pianoa olen julmasti rääkännyt aina säännöllisin väliajoin ihan pikkupenskasta. Lyriikoiden kirjoittaminen vaan on ja pysyy vuodesta toiseen. Teatteri on kuitenkin näistä ylivoimaisesti rakkain, se on ollut suuri ja aikaa vievä osa elämääni kohta seitsemän vuotta.
Näiden lisäksi rakastan TV-sarjojen seuraamista ja itse asiassa ruudun alapuolella seuraan tätäkin kirjoittaessani kännykän ruudulta Bonesia (moniajo rulex), rikossarjat ihmissuhdehöysteillä kuuluvat korealaisten draamojen lisäksi suosikkeihini :)Musiikkimakuni jääköön mainitsematta, se kun tuntuu vaihtuvan joka toinen sekunti.

Muutama fakta minusta juuri kirjoitushetkellä:
~ istun tällä hetkellä tietokonetuolillani jalat ristissä
~ huomasin äsken suklaatahran leuassani uunituoreiden maailman parhaalla reseptillä tehtyjen keksien aiheuttamana
~ minulla ei ole minkäännäköisiä sukkia jalassa, vaan mustat sukkahousut
~ olen ollut koko ajan hyvin ärsyyntynyt rasvatahrasta silmälaseissani, mutta sen melkein tunnin aikana, mikä minulla tämän kirjoittamiseen on mennyt, en ole tehnyt kertaakaan elettäkään puhdistaakseni sen kädenmitan päässä olevalla liinalla

Roolipelannut olen on/off-taktiikalla kolme vuotta, mutta silti olen sydämestäni aivan aloittelija :DTavoitteena on minulla lähinnä vain pitää hauskaa, kehittää omaa kirjoitustekniikkaani ja tietysti tulla katellisuudesta vihreäksi lukiessani muiden upeita hahmotietoja ja peliviestejä.

Jei, tuskin maltan odottaa pelaamaan pääsyä ja sitä rataa n.n
Kuukulkuri kiittää, kuittaa ja pyytää syvästi anteeksi.

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja IhanaMäyrä Ke 18 Kesä 2014 - 20:04

Moi! Hui kun mua jännittää!
Olenpas kohta 22-vuotias ihmisen alku Vantaalta ja oon alottanu nettiropeilun virtuaalitalleista joskus vuonna 2003 ja siirryin foorumiropetukseen 2005. 2010 jälkeen on ollut elämässä sen verran ruuhkaa, että ropetus jäi kokonaan, mutta olenpas nyt palannut! Ja tuntuu hyvältä olla mukana taas :>

Tällä hetkellä keitän työkseni ylihinnoiteltua kahvia ja vapaa-ajallani nukun paljon päikkäreitä. Syksyllä alkaa teatteri maskeeraajan opinnot, enkä malttaisi odottaa!
Kämppiksenä on tällä hetkellä virolainen ex-katukissa, Mimu, joka osaa antaa tassua ja joka kuolaa aina paijatessa.
Toteemieläimeni on karhu ja lempiruokaa on suklaarusinat. Ulkonäöltäni ja luonteeltanikin olen kaikin puolin pehmeä.
Intohimoissani on B-luokan törkyelokuvat, musta huumori ja kaikenmoiset hävyttömyydet. Ja Coca-Cola.
Unelmatreffeilläni minut heitettäisiin seuralaisineni keskelle Siperiaa kahdeksi viikoksi perusvarustuksen kanssa selviytymään.
Hauska tutustua! :3
IhanaMäyrä
IhanaMäyrä

Viestien lukumäärä : 10

Esittelytopic Empty VS: Esittelytopic

Viesti kirjoittaja Tinalaatikko Ma 28 Heinä 2014 - 16:26

Notta morjens

Lienee parempi esittäytyä mahdollisimman aikaisin.

Olen talvella 18 täyttänyt miehenalku hyvinkään syrjäisiltä laidoilta. Juuri ulos kirjoittaneena ylioppilaana horisontissa siintävät asepalvelus, ja sitten jos lykästää, jatko-opiskelu.

Kirjoittamista olen tehnyt ala-asteelta lähtien, apinoidessani rakasta isosiskoani. Matka päästäni paperille on kuitenkin pitkä, ja usein arkkiviholliseni Itsekritiikki hyydyttää kynäni täysin. Samalla takerrun joskus liikaa hahmoihini ja huomaan vääntäväni heistä itseni näköisiä. Fantasiaa olen lukenut ikäni, vaikka uusien tuttavuuksien tekeminen onkin joskus hidasta.

Roolipelaamisen suhteen olen vielä vihreä kuin raaka omena, tähän mennessä ansiolistastani löytyy suomipeli Myrskyn Sankarit, jonka vedin ystävilleni Gamemasterin roolissa. Vapaa maailma, hahmonluonti ja kirjoittaminen houkuttelivat joten lähdin jatkamaan roolipelaamisen mukana. Uskon että tekemistä ja hupia tulee riittämään.

Harrastuksiini kuuluvat satunnainen kirjoittelu, Karate (Sinisen vyön haltija) ja kesän alussa aloittamani huuliharpun soitto.

Tinalaatikko

Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 28

Viesti kirjoittaja Chimalainen To 21 Elo 2014 - 17:50

Kai sitä esittäytyäkin voisi, mitä tässä neljä kuukautta kohta mennyt siitä kun liityin. Very Happy

Eli moi vaan kaikille! Asun Kotkassa ja valmistuin tämän kesän alussa tietotekniikan insinööriksi. Kesällä aika meni mobiilipelien tekemiseen, joista ensimmäinen ilmestyi jo kesäkuussa ja toinen viikko sitten Androidille Google Play-kaupassa. Muina harrastuksina tykkään piirtää, pelata ja kirjoitella. Inspiraation kanssa mennään lähinnä.

Siitä taitaa olla vuosia kun viimeksi on tullut ropeiltua ja sekin oli englanniksi, joten saatan olla hieman ruosteessa. Katsotaan miten käy!
Chimalainen
Chimalainen

Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 34

Viesti kirjoittaja Siv Pe 29 Elo 2014 - 9:40

Hei! Mä olen Siv. Asun tällä hetkellä Etelä-Karjalassa, mutta olen koko ajan siirtymässä lähemmäs Pääkaupunkialuetta. Perheeseeni kuuluu tytär, mies ja kolme kehruukonetta.
Aloitin foorumiropettamisen 15v. sitten, silloin tosin vielä eri nimellä. Paljon on ehtinyt sattua ja tapahtua, on menty naimisiin ja saatu pieni, ihana tytär. Olenkin hiljattain palaamassa monen vuoden tauoltani ja olen vielä aika ruosteessa kirjoittamisen suhteen, mutta toivottavasti jaksatte ymmärtää vanhaa ; )

Minulle saa ja pitää antaa palautetta pelaamisestani sekä hahmoistani, en suutu kunhan palaute on rakentavaa. Minulla on myös lukihäiriö, joten jos tekstiin vilahtaa outouksia niin ne ovat sen vuoksi. Tarkistan tekstit ainakin kymmeneen kertaan ennen kuin postaan foorulle (siksi vastauksiani joutuu vähän odottamaan), mutta toisinaan noita pirulaisia vilahtaa mukaan.

Muina harrastuksina mm. pelaan konsolipelejä, urheilen ja kierrän larpeissa ympäri Suomea. Coneissa tuli käytyä nuorempana, mutta nyt se on vähän jäänyt.

Minulla ei ole sukkia, olen yhä yöpuvussa ja vasta äskettäin herännyt. Nyt menen keittämään kahvia, mooiiii~

Siv

Viestien lukumäärä : 12

Viesti kirjoittaja Vierailija Ke 10 Syys 2014 - 14:42

No hei, minä olen OwlLettuce, tutummin Owl. Nimimerkkini taustoja en sen tarkemmin ala selittää, vihjeenä vain, että se on yhdistelmä kahdesta muusta nettinimestäni. Olen siis kolmentoista ikäinen, seiskaluokkalainen ja lappilainen tyttö, siis varsin paljon nuorempi kuin nämä muut pelaajat täällä. Harrastan partiota ja "kuviskerhoa", piirtelen ja kirjoittelen ahkerasti ja pyrin uimaankin ainakin kerran viikossa. Lukeminen<3
 Ropettaminen on minulle uudehko harrastus, olen roolipelannut vasta vuoden 2014 alusta saakka. Minut löytää netistä nimellä OwlLettuce, tai mahdollisesti Owl tai LettiLettuce.
 Umh, ei minulla ole mitään sanottavaa! Heihei.
PS. Minulla ei ole sukkia juuri nyt:3

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti 3 Helmi 2015 - 22:55

Miy täällä, hei sinne!

Olen 21 vuotias nainen täältä Tampereen lähettyviltä. Olen harrastanut roolipelaamista vähän vajaat kaksi vuotta (aika on mennyt niiiiin nopeasti). Olen tällä hetkellä eräässä toisessakin roolipelissä melko aktiivinen, mutta haluisin jotain vaihtelua pitkän kirjoitus taukoni päätteeksi. (:

Netissä esiinnyn nimillä Miy, Miyvi, Juni tai yhdistetysti JunMiyvi. Miyvi nimimerkkinä on minulle hyvin vanhan ja uskollinen (se käy lähes kaikkiin paikkoihin..). Siitä asti kun olen netissä kieroillut olen esiintynyt tuolla nimimerkillä. Yläasteen tienoilla sain oikeastikin lempinimekseni Juni johon kiinnyin ja käytän sitäkin millon missäkin.

Ilmoitan aina jos tulee pitempää tai lyhyempää väliä että kirjoittaminen ei onnistu. Olen tasapuolinen kirjoittaja eli kirjoitan kaikille tasapuolisesti vastauksia. Jos pitää kirjoittaa enemmän pelivastauksia niin silloin laitan ne aika järjestykseen ja se joka on joutunut odottamaan kauemmin niin saa vastauksen nopeammin kuin joku toinen Very Happy Tulipas taas selitettyä tyhmästi.. Nojaa. Very Happy

Minä pelailen kaikenlaisia pelejä. Väkivalta-, romanssi-, K-18-, ystävyys- ja tutustumispelejä eli kaikki käy Very Happy Eikun vaan ehdottelemaan ja laittamaan yksäriä Wink

Eipä kai mulla muuta. Saitte nyt 'kuulla' hieman roolipeli taustastani ja hieman jotain itsestäni ja sellaista tollaista Very Happy Kiitän ja kumarran!

Vierailija
Vierailija

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

:: Yleinen alue :: Pulina

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa