Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Höpötystä

+7
Sibby
Siv
Wisar
IhanaMäyrä
Lulu
Jalle
Kalmankukka
11 posters

 :: Yleinen alue :: Pulina

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 2 Joulu 2013 - 21:52

Lisäsin Hahmonluonti-osioon muutaman ammatin kuvauksen. Kirjoitin ne tässä viikonlopun aikana AyselChiman pöytäpeliversiota varten, mutta varmaan niistä voi olla hyötyä myös ihan kaikille hahmonluojille. Varsinkin tuo Soturipapin ja Demoninmetsästäjän ammatit ovat olleet monelle vähän hämärän peitossa, joten nyt niitä on selvennetty.

Lisäsin myös pienen maininnan Kiltalaitoksen olemassaolosta tuonne maailmakuvauksen. Ha, olin kokonaan unohtanut koko asian, mutta tottakai Aysiassakin on varkaiden ja salamurhaajien ja ihan vaan seppien omat killat :'D

Mitäs teille muuta? :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka La 21 Joulu 2013 - 19:00

Moi. Haluisko joku pelata mun kanssa jonkinlaisen pelin? :3 Vaikka jotain toiminnantäytteistä onlinepeli-jännyyttä?
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 21 Maalis 2014 - 7:38

Hieman on hiljaista ollut, mitäs ihmisille kuuluu? :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 14 Huhti 2014 - 16:54

Mitä ihmisille kuuluu? Itseäni kutkuttaisi pelata, löytyykö peliseuraa? :3

Olisiko ihmisillä kiinnostusta uuteen yhteispeliin? Keksimmekö jotain täysin uutta vai jatkammeko samalla teemalla: Ajimean sisälle pesiytyneellä salajuonella sodan lietsomiseksi? Ideoita, ehdotuksia! :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Jalle Pe 25 Huhti 2014 - 20:51

No huhhuh, jo on ollu toiminnantäytteinen päivä... Ainakin mun ruumis sanoo näin. Tein yksin aterian koulussa, koska työkoe (olen talouskoulussa) ja sain siitä parhaimman numeron asteikolya, K3~ Awesomee >ww< Sitten liityin tänne (oli muuten hermoja raastavaa se kirjoittaminen, koska aivan ruosteessa XD) ja nyt illalla lagannu kännykkä kourassa tällä foorumilla lähinnä. :"3 Ei voi toi lääkeannoksen nostaminen nostaa verenpainetta tai mitään... Siis voi se tuoda uneliaisuutta lisää, mutta haluan sen helpottavan stressiä. =u=" Juu nou, epilepsia tekee hauskoja juttuja~

Jalle

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.04.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Lulu Su 27 Huhti 2014 - 15:09

Olen palannut ja yritän aktivoitua! Jos haluat jotain nopeatempoista, lyhyillä viesteillä pelattavaa peliä kalmis, niin minä voisin kokeilla ^^

Ohh, Jalle on täällä? Tiedän sinut cossipiireistä, koska olen stalkkeri, haha.
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Su 27 Huhti 2014 - 18:33

Aina valmiina pelaaman o/

Selvitin just pari vuotta säilytyksessä olleen perukin. Huh, parin tunnin homma D: Nyt se on siistillä letillä! Heh, en ikinä anna peruukkien sekoittua noin, puuh...
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Lulu Su 27 Huhti 2014 - 18:56

Jos vaikka lähettelen sinulle yksäriä aiheesta, koska en tässä viitsi alkaa sopimaan.

Ahh, peruukkien selvittely D: minullakin on ne välillä ties missä kunnossa koska ne letit vain purkautuvat mystisesti. Ehken osaa letittää.
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Jalle Ma 28 Huhti 2014 - 13:15

Uu, olen feimi eikun XD Ah, jos vaan saisin tietää kuka olet niin tietäisin jos tietäisin sinut, tai jotain~ :3

Taas on pitkä (no joo, kuusi tuntia on meikälle paljon, väsyn ja stressaannun liian helposti) koulupäivä ohi ja nyt en meinaa edes muistaa mitä me tehtiin. ^^ Piti hetki miettiä, ennen ko muistin että tehtiin koulussa pitkästä aikaa aamupalaa ja sitten vielä ruoka ja lopuksi kattausharjoituksia. Voi sitä pään käytön tuskaa, mutta nyt onneksi voin datailla pari tuntia täällä koulun koneilla ja sitten bussiin ja kotia kohti. :3 Voisin keksiä kentaurilleni uuden etunimen ja tehdä esittelyyn muutokset sen suhteen ja vastailla sen jälkeen ropeen~ Ja menen sen jälkeen stalkkaamaan taas ArtRpg:n kehittelyfoorumia, jos siellä olisi mitään uutta. >w< Todella hyvä ropeidea, ja vihdoinkin on mukana xp:t ja levelit! Ja saa lisäksi harjoiteltua lähes aina piirtämistäkin siellä, kunhan siis peli on suunniteltu loppuun ja saatu käyntiin~

Jalle

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.04.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Lulu Ti 29 Huhti 2014 - 8:09

Heheheh, ei vaan minä olen stalkkeri. Olen se tyyppi, joka istui vieressäsi Boku no Pico-luennolla.
Okei, nyt menee creepyksi joten lopetan.

Oahh, vapuksi on luvattu kylmää ilmaa D: ja minä kun olin menossa picnikille.
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ti 29 Huhti 2014 - 10:17

Muitakin Frostbitessa vierailleita siis o/ Normaalisti en animeconeissa käy, mutta Frosti oli tosiaan poikkeus kun halusin nähdä erosiko k18-coni muista mitenlään. Ainakin lapset oli pois jaloist pyörimästä, ja sehän oli koko jutun tarkoitus.

Oi että, olen jo pitkään ajattellut että conit olisi oikea paikka mainostaa ropeja, myös AC:ta. Vaan miten. Pitäis saada joku oma ohjelma pystyyn... Ajattelin jo viime vuonna Ropeconiin tai Traconiin kasaa julisteita, joita liimais seinille (jos saisi). Jotain mainostuskikkaa voi koittaa keksiä kyllä.
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Jalle Ti 29 Huhti 2014 - 13:44

Oijoijoi, no nyt tuli paras paljastus evör~ Mielenkiintoisuus on mielenkiintoista, sanotaan vaikka näin, Lulu. c:

Joo, tykkäsin kovasti että oli vihdoin K-18 con. Täytin Frostilauantaina 19 vuotta, että jos olisin vuotta nuorempi, niin olisin silti päässyt tapahtumaan näin suurimmaksi osin. Ei silloin perjantaina paljoa juuri ollut. Kaikki halukkaat alaikäiset (lähinnä paikalliset, hups, jotka ovat kavereitani, hups) kuitenkin tulivat ulos hengaamaan purevan pakkasenkin alla ja poikaystäväni urheasti kesti olla ulkona lauantaiaamupäivästä la-su yön puoliväliin suurin piirtein. Me yövyttiin eka yö, pe-la meillä ja sitten päätettiin valvoa, mutta ei se kylmyydessä ulkona ollut miäs sitten lopulta jaksanut ja meni jonkun lahtelaisen luo nukkumaan. Itse kestin silmät ristissä sisällä olla ja leikittiin norjalaista jalkaleikkiä aamuyöllä, ja joku tuli jopa pyytämään kuvaa ennen sitä, ku koomasin silmät auki aulan tuolipöytä-systeemeiden luona parin tyypin kaa. XD

Mainokset rope-coneissa, kuten nimenomaan tämä Ropecon ja Tracon, sekä Yukicon (tai no, videopeleihin enemmän, mutta no jaa), voisi olla hyviä mainostuspaikkoja. ^^ Lupa ensin infosta ja sitten paperia vaan seinille~ Joku roolipeli-ilmoitustaulu voisi olla hyvä ehdotus jonka voisi esittää johonkin edellämainituista coneista.

Jalle

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.04.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja PoisonBubble Ti 29 Huhti 2014 - 15:19

Jep, frostissa oltiin. Kylmä viikonloppu vaikka sisällä oltiinki, mut hauskaahan siellä ^^ Kenties meijän pitäis miettiä omaa paneelia tai jotain missä vois sitte kunnolla kertoa ropesta yms?
PoisonBubble
PoisonBubble
Univaras

Viestien lukumäärä : 321
Join date : 12.08.2012
Ikä : 31
Paikkakunta : Kotka

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Jalle Ti 29 Huhti 2014 - 17:59

Kuulostaa hyvältä~ Mihin paneeli painottuisi ropea ajatellen, joka saisi ajattelemaan? Yksi voisi olla lajien yhdessäelo tai miten juoni vaikuttaa pelin vapaasti pelattavuuteen ropeissa.

Vappuateria tuli tehtyä, mutta ei ollut simaa, pah! .n.

Jalle

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.04.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka La 3 Toukokuu 2014 - 10:25

Hmm, ropeaiheisia paneeleja/luentoja on coneissa pidetty.... aika vähän varmaan. Me foorumiroolaajat ollaan vähän tämmöinen tuntematon joukko. Pari vuotta sitten eräässä conissa eräs ropettaja piti luennon nettiropettamisesta, mutta en pitänyt kyseisestä luennosta tai ihmisestä, sillä hän pelaa vain ja ainoastaan eläimillä, eikä edes pysty tai suostu ymmärtämään ihmisroolausta ja oli muutenkin todella suppeanäkemyksinen ja epäaktiivinen pelaaja. Hänen pelinsä ovat kai olleet kuolleet jo ennen sitä luentoa. Itse en ymmärrä eläinpelejä yhtään - mitä muita pelejä jollain sudella pystyy pelaamaan muutakuin "Hahmo kävelee metsässä tekemässä eimitään/metsästämässä. Kuuluu rasahdus. Toinen hahmo tulee. He sanovat moimitäkuuluu/yrrr, vihaan sinua, nyt tapellaan!!!11". Jos joku pystyy minulle selittämään auki eläinpelit niin että tajuan ne, niin saa kyllä kymmenen pistettä ja papukaijamerkin Very Happy

Hii, olin tässä pari päivää ihan pois kun hankin uuden koneen :3 Nyt onnistuu piirtäminen, 3d-mallintaimen ja League of Legendsin pelaaminen ilman lagia ^w^

Ja kauhea piirtohimo! Haluaako joku että piirtelen jotain hahmoja tai vaikka ruveta fanartin vaihtoon tai jotain? :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Jalle La 3 Toukokuu 2014 - 18:01

Minäminää! c: Voit heittää miulle minkä vain hahmon, mielellään nainen, ja miulla onkin vain Eime-kentaurini.

Jalle

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.04.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Orimattila

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka La 3 Toukokuu 2014 - 19:46

Khihii :3 Kentaureja en olekana päässyt aikoihin piirtämään~

Naispuoleisia hahmoja minulla on tosiaan kaksi, Yatai ja Lilium. Jos jompi kumpi innostaisi? :3 Aekia on turha ruveta piirtämään, koko hahmo ei ole missään vaiheessa kiinnostanut minua kovin paljoa, ja ihmettelenkin miksi ihmeessä edes loin hänet... Varmaan ihan vaan koska halusin välttämättä kääpiöhahmon, kun niitä on pelissä niin vähän. Ja niin se vähän on että hyvä hahmo muodostuu taustatarinasta ja/tai in-game tapahtunreista eveteistä. Aekilla ei ole kumpaakaan XDXD
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 5 Toukokuu 2014 - 16:07

Ihan yleisesti: olisiko ihmisillä innostusta uuteen yhteispeliin? Ajattelin että vanhaa juonta (haltiavastainen liike Ajimeassa) voisi yhä jatkaa. Mitä mieltä? :3

Ei ihmiset Cosvisioniin oo tulossa?
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Lulu Ma 5 Toukokuu 2014 - 18:44

Cosvision on valitettavasti äitienpäivänä joten minä en voi mennä sinne D: En jaksa mennä Turkuun yhden conpäivän vuoksi. Äitini vetäisi hirveät raget, jos emme näkisi sunnuntaina, hän on nytkin soitellut minulle ja siskolleni vähintään kerran viikossa ja kysynyt: "Tuletteko te tänne äitienpäivänä?" ja on ihan onnessaan, kun jälleen kerran kuulee, että joo, tullaan me.
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 5 Toukokuu 2014 - 21:14

Niih, jotenkin tuntuu oudolta että tommonen tapahtuma on laitettu äitienpäiväviikonloppuun, kun suurimmalla osalla ihmisistä on just juuri tollasta muuta menoa :oItse hillun paikalla koko viikonlipun, minut voi bongata liilansinisessä, letitetyssä peruukissa hyppimässä eestaas :3

Lähetin Cosvisioniin sähköpostia, että saako paikan päälle liimata seinälle AyselChiman mainosjulisteen. Toivon että vastaavat, ja että vastaavat myönteisesti :3 Myös Cosvisionissa on ihan varmasti paljon fantasiasta ja ropeilusta kiinnostunutta porukkaa. AC tarvitsee ehdottomasti lisää pelaajia! :3

Jalle rustailin sulle nopeasti Eimen. Toivottavasti tyksit :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 12 Toukokuu 2014 - 16:31

Tulkaa mukaan ropettelaamaan mun kanssa Pocilla tänne :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Su 25 Toukokuu 2014 - 15:42

Eikö kukaan tule Pocin kanssa ropettamaan? Anyone? :3

Mitäs muuta kuuluu? Itse piirtelen viimeinkin kuvaa Liliumille. Edelleenki on hirveen vaikeaa saada hahmoista itsensä näköisiä. Liliuminkin pitäisi olla kauhean kalpea demoni mutta tässä kuvassa se näyttää kovin elinvoimaiselta ihan ihmiseltä. Heh, ehkä sitä joskus oppii Very Happy

Oijoi, ulkona on niin ihana ilma, ettei millään haluisi mennä töihin huomenna. Voisi vaan laiskotella.... Hyvän ropen ääressä tietenkin! xD
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Lulu Ma 26 Toukokuu 2014 - 18:29

Ah, minä nyt uskallaudun pelaamaan Miun Pocin seuraksi.

Vähänkö kaunis kuva <3 Minäkin voisin vain laiskotella kotona kun on näin ihanat säät, vaikken aurinkoa itseään paljoakaan kestäkään. Ihoni palaa tosi helposti.
Onneksi ensi viikolla on loma.
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka La 31 Toukokuu 2014 - 9:53

Ajattelin taas hoitaa foorumin siivoamisen, eli hahmot, joilla ei ole pelattu yli puoleen vuoteen siirtvät roskakoriin ja samoin tunnukset, joilla ei ole kirjauduttu sisään, poistetaan o/ Nyt on siis hyvä hetki ilmoittaa, jos yhä stalkkaa tätä foorumia, että aikoo pysyä aktiivisena. Hahmot eivät tosin poistin minnekään, ne saa aina palautettua, mutta tunnukset pitää sitten rekisteröidä uudelleen.
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka To 5 Kesä 2014 - 7:16

Puuh, nyt on sitten epäaktiiviset hahmot ja tunnukset siivottu. Teen tämä aina puolen vuoden välein, mutta jotenkin nyt lähti harvinaisen iso määrä porukka. Tietenkin se harmittaa ja itse miettii että tekeekö sitä jotain väärin pelin kanssa, kun ihmiset kaikkoaa, mutta eiköhän se kuitenkin ole ihan normaalia ropepiireissä...

Se on sellainen itseään ruokkiva kehä: kun foorumilla on ihmisiä, lisää löytää paikalle, mutta kun muutama kaikkoaa, niin muutkin sitten perässä. Ei huolta, AC ei kuole mihkään, pompin täällä sitten vaikka yksin jos ei muuta :'D
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 :: Yleinen alue :: Pulina

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa