Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Höpötystä

+7
Sibby
Siv
Wisar
IhanaMäyrä
Lulu
Jalle
Kalmankukka
11 posters

 :: Yleinen alue :: Pulina

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Lulu Pe 6 Kesä 2014 - 7:34

Ohh, anteeksi Kalmis, että olen ollut epäaktiivinen. Olen väsännyt cossejani loppuun Desua varten joten en ole kerennyt vastaamaan. Saat varmaan vastaukset vasta conin jälkeen, jollen nyt peruukinstailauksen välillä ehdi (kolmen ihmisen peruukit stailaamatta - kolmelle päivälle. Itken. Tukehdun hiuslakkaan D:).
Lulu
Lulu

Viestien lukumäärä : 105
Join date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 6 Kesä 2014 - 10:54

Ei Lulu, sie oot ainoo joka oot ollu aktiviinen. Miten ihmistä, joka käy kuitenkin säännöllisesti foorumilla voi sanoa epäaktiiviseksi, verrattuna niin moneen pelaajaan, jotka eivät olleet koko vuonna kirjautuneet sisään :/


Ei, tarkoitukseni ei ole kuulostaa katkeralta tai syyttävältä. Mie uskon että tämä on vain ohimenevä epäaktiivuuskausi ja kyllä AC tulee vielä saamaan ison määrän uusia pelaajia ja toivottavasti myös vanhoja, foorumille palaavia pelaajia! Itse olen tässä mietiskellyt, että olisi haskaa vääntää jonkinlainen lyhyt traileri AC:lle. Nyt kun olen eksynyt pelialalle, ovat graafiset taitoni lisääntyneet kummasti joten pienen videonpätkän tekeminen voisi olla hauskaa! Yksi iso oppimisprosessihan se olisi, mutta saisin olla sitten ylpeä itsestäni jos saisin valmista. Ja koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mikä olisikaan parempi tapa houkutella uusia pelaajia AC:hen kuin lyhyt esittelyvideo! :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka To 19 Kesä 2014 - 9:06

Jee, tervetuloa IhanaMäyrä! Aina yhtä mukavaa saada uutta porukkaa :3

Mites ihmisten kesä? Töissä todennäköisesti, itse olen työharjoittelussa, jossa on vähän vapaampi meininki niin otin tämmöisen loppuviikon mittaisen juhannusloman tähän. Ei senpuoleen, on luvannut niin kylmää juhannuskeliä, että ei yhtään haittaisi vaikka pitäisikin pysyä vaan pirtissä :/ Olen mie sitten vielä heinäkuun alusta pari viikkoa vapaalla, mutta se aika menee pitkälti häävalmisteluihin... Very Happy
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja IhanaMäyrä Ma 23 Kesä 2014 - 0:59

Ohoi! Kiitoos, ilo liittyä seuraanne! :>

Mun kesä on kulunut kivasti töissä, kuten tämä Juhannuskin. Mutta tupla palkat tältä viikonlopulta ei harmita kyllä yhtään! C: Mä pidän loman vasta kolmen viikon päästä, toivottavasti sitten jo vähän paistaa~

Ja ooooh, oletko sä Kalmankukka menossa naimisiin? Very Happy Mä pääsen morsiusneidoksi kaksiin häihin ens kesänä! Kohta pääsen suunnittelemaan polttareita! Wink
IhanaMäyrä
IhanaMäyrä

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.06.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 27 Kesä 2014 - 18:50

Olenpa hyvinkin :3 Puuh, kaikki hoidettu ja suurin rumba takana, enää viikko aikaa, iih! Very Happy

Harmittaa kovasti että tämä ACn foorumi on niin kovin hiljainen. Itse käyn täällä foorumilla kurkkaamassa pari kertaa päivässä, mutta nyt itselläni kyllä ropeilut jää hieman vähemmälle innostuksen puutteen vuoksi, pahoittelut siitä! Ropettelen kyllä, aika avaan saattaa mennä hieman enemmän :3 Elossa ollaan, enkä mie oo mihkään katoamassa!
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja IhanaMäyrä Ma 14 Heinä 2014 - 18:54

Oi onnea teille! :>

Huh kesäloma alkoi ja ihan kauhee hulina päällä! Kaksi viikkoa kerkesin olla jo asunnotonkin, mutta nyt löytyi unelma kämppä. Sinne muutto elokuussa Smile
Pahoittelen, että minäkin olen nyt heti tähän alkuun ollut näin epäaktiivinen! Elämä vähän hektistä tällä hetkellä ja vasta tänään kerkesin istahtaa alas ja kytkeä koneen päälle kahden viikon "tauon" jälkeen :'D Kyllä tämä tästä nyt tasaantuu! Mikäpäs olisi mukavampaa kesäloma puuhaa kuin ropettelu ;>
IhanaMäyrä
IhanaMäyrä

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.06.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 25 Heinä 2014 - 11:15

Ei huolta, ihan yleisesti et ole ainoa epäaktiivinen :'D

Oletettavasti kukaan ei ole tulossa Ropeconiin? Tiedän olevani poikkeus fooruropettajien joukosa kun pelaan myös pöytäroolipelejä, mutta pitää silti kysyä :3 Tämä viikonloppu menee ihanasti tanssiaisten, pöytäpelin ja larppien parissa - ja huhhuh, ihan samanlaista keliä luvattu kuin viime vuonna eli 30 astetta lämpöä... Tänä vuonna en tee sitä virhettä että laittaisin housuja, kaivan laatikoista kevyimmät mahdolliset haamoset ja mekot ja tankkaan itseni kolmella puolentoistalitran vesipullolla. Ja eikun tanssimaan! Very Happy
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja IhanaMäyrä La 26 Heinä 2014 - 22:04

Voi juku kun olin siellä pihalla tänään juurikin pyörimässä! Pöh olisinpa tajunnut käydä vastaamassa tähän jo aiemmin! Razz
IhanaMäyrä
IhanaMäyrä

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.06.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 28 Heinä 2014 - 9:24

Ai Very Happy No joskus käy myös näin. Ehkä jokin toinen coni sitten :3 Tracon on tältä vuodelta tosiaan loppuunmyyty, mutta yritän hankkia itselleni jostain vielä lipun. Omaa tyhmyyttäni kun en ajoissa hankkinut.

Osallistuin Ropeconissa skenaarionkirjoituskilpailuun ja sain kunniamaininnan siitä, että peliskenaarioni sai eniten ääniä tuomareilta. Top 3:seen se ei kuitenkaan päätynyt, joten nyt ihmettelen kummasti, että miksi ihmeessä tuomarien ja pelaajien äänet jakautuivat näin epätasaisesti Very Happy Odotan että saan tuomarien ja pelaajien palautteet niin voin sen perusteella sitten hioa sitä skenaariota paremmaksi - voisin minä sen foorumillakin vetää jos kiinnostusta löytyy.

Huh. Kuuma.
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Wisar Su 3 Elo 2014 - 20:32

Hei laita ihmeessä!

Hehee pikkusiskolta tämänkin vein. 10 vuotias käyttää mun nimimerkkiä... Kunhan ei useempaan ropeen tunge kun multa loppuu aika. Very Happy

Wisar

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 01.08.2014
Paikkakunta : Laukaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ti 5 Elo 2014 - 8:31

Jei, ohjelma Traconiin varmistui. Olen siis muiden fooruropeylläpitäjien kanssa pitämässä Traconissa lauantaiana klo 17 paneelia, jossa esittelemme foorumiroolipelaamista niille, jotka eivät ole siitä vielä koskaan kuulleet. Nyt vaan suruttaa että World Cosplay Summit -kilpailu on juuri pistetty samaan aikaan, ja kaverini kisaa siinä joten jää sitten se näkemättä >:/ Noh, aina ei voi voittaa.

Cosplaynkin teko hyvässä vaiheessa! Onko muita tulossa Traconiin?
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Siv Pe 29 Elo 2014 - 9:56

Hei kaikille! Avasinkin jo vähän esittelytopicissa, mutta olen siis Siv ja uusi täällä (eikun siis olen tottakai ollut täällä aina, ilmaannuin vain puskista äsken). En ole vieläkään ehtinyt keittämään sitä kahvia niin olen vähän lukossa.

Mutta mitä teidän päiväänne kuuluu? Itse toivun vielä(kin) viikonlopun larpista, oli sen verran tunteellista tavaraa, että tämä vie enemmän aikaa kun ajattelin. Mies ja lapsi pakenivat jo isovanhemmille eli olen vielä tämän päivää yksin : ) Olisiko joku halukas korkkaamaan kanssani ensimmäisen pelini täällä?

Siv

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 29 Elo 2014 - 10:10

Yay, uusia ihmisiä, tervetuloa vielä miljoonannen kerran \o/

Puuh, kahden viikon päästä on tosiaankin Tracon, joten nyt olisi varmaan aika saada cosplay viieminkin valmiiksi. About saman verran aikaa on myös tämän pelinkehittäjäkurssini työharjoittelun loppumiseen, jolloin pelin pitäisi olla valmis tai ainakin esittelykunnossa. Kyseessä on siis korttipelityyppinen mobiilipeli, laitan ihan varmasti sen tännekin nähtäväksi sitten, kun se aikanaan Play-kauppaan asti saadaan :3

Työnhaku olisi tässä seuraavana edessä. Isäntä meni nyt syksyllä kouluun, ja jotta saataisiin pidetty sama elintaso, niin rahan hankkiminen jäisi nyt minun vastuulleni. Harmi vaan että niitä työpaikkoja ei ole joka sienen alla, haluaisin niin mielelläni jo jotain kunnon duunia aka jotain mitä voisi kutsua ammatiksi tai uraksi, sillä siivoaminen ja tiskaaminen kokopäiväisesti ei enää oikein nappaa :<

Mitäs muut? :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Siv Pe 29 Elo 2014 - 10:23

Kiitoksia!

Oh, millainen ja mistä sun cosplay on, Kalmankukka? Itsekin harrastin samaa joskus nuorempana, nyt se on vähän jäänyt. Voisi kyllä taasen alkaa harrastamaan kun aikaa tuntuu olevan naperon hoidolta taas enemmän omille jutuille : )

Minullakin olisi suunnitelmissa hankkia työpaikka. Jäin vaille opiskelupaikkaa niin sama mennä töihin. En enää jaksa liihotella kotona ja neitikin on niin iso että hyötyy enemmän sinne päivähoitoon menosta kuin kotona mun kanssa olosta.

Ah, kahvia tyhjään vatsaan <3 On se jännä miten yleensä se olen minä tässä perheessä, joka pitää huolta että kaikki syö mutta heti kun muut lähtee jonnekin niin unohdan itse syödä.. Hups...

Edit. Olisi hienoa saada seuraa tänne : )

Anyone?
Käykö täällä edes kukaan..?

Siv

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 12 Syys 2014 - 16:33

Huomenna Tracon! Jos olette tulossa, tulkaa katsomaan klo 17 paneelia "Ja sitten tämä meni majataloon - Foorumiroolipelauksen ABC". Allekirjoittanut siellä puhumassa muutaman muun ropeylläpiäjän kanssa. Tulkaa kattomaan ja sanomaan moi! Very Happy
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Siv Su 14 Syys 2014 - 22:36

Kalmankukka, Miten paneeli meni? Olisi ollut tosi mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea kävitte läpi tuolla. Juuri puhuttiin larppaavien ystävien kanssa miten foorumipelaaminen on aika tuntematon käsite monelle. Harmi etten tänä(kään) vuonna päässyt mukaan.. Millaista siellä oli?

Jos jollekin kelpaa mun peliseura niin voisin ottaa toisen pelin myös Smile Kamala inspis kirjoittaa taas pitkästä aikaa. Ideoita myös olisi, mutta taidan kypsytellä niitä vielä vähän aikaa. Mulla on paha tapa häiriköidä ihmisiä yksärein vähän liian usein :'D

Siv

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Ma 15 Syys 2014 - 9:10

Paneeli meni ihan jees! Kuten arvata saattoi, aika loppui kesken, mutta kaikki tarpeellinen saatiin sanottua. Paikalla oli jopa muutama, jolle roolipelit olivat täysin uusi asia, hyvä! Toivottavasti emme pelottaneet heitä täysin pois harrastuksen äärestä Very Happy

Peleistä: uusi yhteispeli on muuten suunnitteilla! Tai siis suunniteltu jo, Donray kirjoittaa aloituksen tänään tai viimeistään huomenna. Juoni jatkaa vanhojen yhteispelien (infoa) aloittamia tapahtumia. Sinne siis kaikki mukaan! :3

Itsekin voin kyllä pelailla jotain juu, jos keksitään jotain jännää äksöniä :3
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Siv Ke 17 Syys 2014 - 23:32

Oi, odotan innolla yhteispeliä! Vaikuttaa mielenkiintoiselta : )

Siv

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Tinalaatikko La 27 Syys 2014 - 17:35

Ah, viimeiset kaksi kuukautta päiviä värittänyt luku-urakka on nyt ohi. Vihdoinkin voi raivata kirjapinon sängyn vierestä pois ja omistautua kaikelle hauskalle. Ja eiköhän myös Ayselchimalle jokin väli löydy Smile

Tinalaatikko

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 27.07.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Hyvinkää

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka To 4 Joulu 2014 - 18:47

Harmillisen hiljaista jälleen. Kiinnostaisiko jotakuta pelailla lyhyt tai lyhehkö hauska ja toiminnantäytteinen rope? :3 T. Yksinäinen Kalmis
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Tinalaatikko Pe 5 Joulu 2014 - 8:52

Itselläni olisi kiinnostusta, mutta tammikuun 4. on viimeinen päivä jolloin voin mitään kirjoittaa. Sitten tulee lähtö inttiin. Aika voisi riittää juuri tuohon yhteen peliin

Tinalaatikko

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 27.07.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Hyvinkää

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Pe 5 Joulu 2014 - 11:58

Ah, harmillista. Kyllä minä olen ihan valmis pelailemaan lyhyitäkin pelejä sen puoleen; ei sinulla olisi jotain ideaa tai halua pelata jotain tiettyä/tietyillä hahmoilla?
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja IhanaMäyrä Su 28 Joulu 2014 - 16:18

AAAPUA! Luulin olleeni täältä ihan hetken pois mutta useampi kuukausihan siinä meni.... On ollut vähän enemmän kiire, mutta valmistuin juuri maskeeraajaksi ja nyt on enemmän aikaa ehkä itsellekin ja teille täällä! Smile

Joulu meni ja uusi vuosi tulossa! Mites Desucon Frostbite? Onko kukaan täältä tulossa? Ite otan cosseikseni Noidan Muumeista ja Disneyn Ursulan :3
IhanaMäyrä
IhanaMäyrä

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.06.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Kalmankukka Su 28 Joulu 2014 - 16:28

Uuu! Mikään ei lämmitä enemmän kuin comebäckit! :3 <3

Oih, maskeerausta. Joko on työhommia tiedossa vai pelkkiä omia cosplay-asuja? :3

Itse en tänä vuonna Frostiin ole menossa kun tosiaan animea en ole enää aikoihin harrastanut ja se on niin kaukanakin ja kaikkea. Vain Ropeconissa pyörin nykyään \o/

Tulin eilen kotiin Lapista, olin anopin luona viettämässä joulua. Tuli nähtyä revontulet ja kaikki. Ja huhhuh mikä pakkanen! En kyllä asuisi siellä vaikka olisi pakko Very Happy
Kalmankukka
Kalmankukka
Gamemaster

Viestien lukumäärä : 595
Join date : 20.03.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja IhanaMäyrä Ti 30 Joulu 2014 - 14:03

On jo pari meikkikeikkaa ensiviikollekin ja yksi tosi mielenkiintoinen valokuva projekti myös tulossa! Smile Pitää vaan perustaa oma toiminimi niin voi ruveta tekemään ihan tosissaan, nyt on pakko olla vielä samaan aikaan kavilassa keittämässä kahvia Razz

Ooooo olispa mullakin Lapissa vielä joku sukulainen tai tuttu jonka luona käydä! Very Happy Tai sitten pitäis vaan keksiä syy lähteä siellä käymään !
IhanaMäyrä
IhanaMäyrä

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 01.06.2014
Ikä : 31
Paikkakunta : Vantaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Höpötystä - Sivu 2 Empty Vs: Höpötystä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 :: Yleinen alue :: Pulina

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa