Kuvanvaihtoa?
4 posters
:: Yleinen alue :: Pulina
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Kuvanvaihtoa?
Mitäs mieltä ihmiset ovat: monilla foorumeilla harrastetaan kuvien vaihtoa omista hahmoistaan. Homma toimii siis niin että henkilö A piirtää kuvan henkilön B hahmosta ja toisinpäin. Suurimmalla osalla hahmoista ei vielä ole kuvaa, joten tämä olisi hyvä tapa saada jotain hahmoreferenssiä aikaiseksi. Löytyisikö kiinnostusta?
Itse ainakin olisin ihan pähkinöissä jos pääsisin piirtelemään ihmisten hahmoja ja vielä näkemään heidän versioitaan omista kullannuppusistani.
Kuvien ei tarvitse olla tietenkään mitään huipputasoa, ideana lähinnä on saada leikkimielistä ja hauskaa tekemistä hahmojen kanssa. Toisen hahmoihin tulee tutustuttua paremmin kun ne piirtää, ja on aina todella hauskaa vaihdella kommentteja eri näkemyseroista ja piirtotyyleistä ja kaikesta
Mielipiteitä!
Edit: Piirtämiäni kuvia:
Sylos
Verla Noet
Aava
Itse ainakin olisin ihan pähkinöissä jos pääsisin piirtelemään ihmisten hahmoja ja vielä näkemään heidän versioitaan omista kullannuppusistani.
Kuvien ei tarvitse olla tietenkään mitään huipputasoa, ideana lähinnä on saada leikkimielistä ja hauskaa tekemistä hahmojen kanssa. Toisen hahmoihin tulee tutustuttua paremmin kun ne piirtää, ja on aina todella hauskaa vaihdella kommentteja eri näkemyseroista ja piirtotyyleistä ja kaikesta
Mielipiteitä!
Edit: Piirtämiäni kuvia:
Sylos
Verla Noet
Aava
Viimeinen muokkaaja, Kalmankukka pvm Ti 12 Toukokuu 2015 - 17:35, muokattu 2 kertaa
Kalmankukka- Gamemaster
- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 32
Vs: Kuvanvaihtoa?
Hauska ideahan tuo on, etenkin jos foorumilta löytyy useampi piirtotaitoinen, joka haluaa tähän osallistua (ja no, onnistuu tämä tietenkin vain kahden ihmisen välisenä vaihtonakin). Osa ihmisistä on niin itsekriittisiä, etteivät halua piirtää vaikka tietäisivät, ettei laadulla ole väliä, tai eivät omista skanneria/piirtopöytää.
Mutta joo, ihan hyvä idea ja minä ainakin voin tulla mukaan.
Mutta joo, ihan hyvä idea ja minä ainakin voin tulla mukaan.
Lulu- Viestien lukumäärä : 105
Jaa-a, katotaan saanko mää muiden hahmoista yhtä elävää kuvaa mieleeni kuin omistani, et voisin joskus harkita tätä vaihtohommaa ^^' Kuulostaa ihan kivalta
Donray- Kirjoitusten haltija
- Viestien lukumäärä : 106
JJoo 8))
Mie piirtelen mielelläni, joten mukana ollaan X3 mutta anteeksi sitten etukäteen, tää osaa piirrellä vain bishieitä, joten yhtäkään korstoa ei mun kynästä tuu XDDD
PoisonBubble- Univaras
- Viestien lukumäärä : 321
Ikä : 31
Jee, kiinnostusta on!
Kuka alkais kuvanvihtoon mun kanssa? Hahmon saa ite toki valita :3
Kuka alkais kuvanvihtoon mun kanssa? Hahmon saa ite toki valita :3
Kalmankukka- Gamemaster
Mine!!!!! ))
PoisonBubble- Univaras
Okay! Piirtelen öööö Syloksen :3 Mitään ideaa kenet sä aiot rustailla?
Kalmankukka- Gamemaster
Tääpä kuulostaa hauskalta Voisin itsekkin kiinnostua. Piirtojälkeni ei kyllä ole sitä huipputasoa ja kuvat joutuisi digikameran kautta koneelle kierrättämään. Piirän lähinnä hyvin yksinkertaista mangaa muistuttavaa jälkeä, mutta jos se kelpaa niin..
Vieraili- Vierailija
Karliksen rustasin jo
PoisonBubble- Univaras
Mie oon hidas!
Kalmankukka- Gamemaster
Sylos ja taustalla ilmanjumalan patsas :3
Haha, aika pikapiirros :3 Noniin, kuka muu haluaa kuvanvaihtoon?
Haha, aika pikapiirros :3 Noniin, kuka muu haluaa kuvanvaihtoon?
Kalmankukka- Gamemaster
Okei! Sulla ei olekaan kovin montaa hahmoa, joten ei ole paljoa valinnan vaikeutta :DD
Kalmankukka- Gamemaster
Haha, joo nyt ei ole kuin Verla. : P Mä aattelin piirrellä kuoriutuneen Pocin.
Vierailija- Vierailija
Noniin, hieman kesti, mutta tadaa, Verla Noet. Väritän sen varmaan jossain välissä, mut toivottavasti pidät. Vai tuliko siitä liian lihava? Ei tuo mikään läski ole, mutta jos Unisieppari olet kuvitellut hahmosi sellaiseksi laihaksi, niin sitten tuo voi olla liian tukeva... Voin koittaa laihentaa sitä kyllä vielä....
Kalmankukka- Gamemaster
Se on hieno! : D "Liian tukeva" höpö, höpö! Verlan ei ole tarkoituskaan olla sellainen tyypillinen hoikka tyttö. Hyvin onnistunut kuva! Toivon mukaan ehdit värität sen. :3
Vierailija- Vierailija
Hih :3 Kattellaan jos vaikka innostuis värittelemään~ :3
Kalmankukka- Gamemaster
Tuota noin, tää on nyt melkoinen häpeä... Mun koneeni on tällä hetkellä unohtuneena laukussaan, koska siitä (ilmeisestikin) hajosi näytönohjaaja, enkä pääse jatkamaan Pocin kuvaa, ainakaan ihan heti. Sen sijaan, heti jahka löydän skannerin, laitan sinulle muutaman sketchin, jonka tein lohharivauvasta.
Vierailija- Vierailija
Oi harmi. Toivon että saat koneesi joskus kuntoon. Mutta ei toki kiirettä :3
Itse olen alotellut tuon Verlan kuvan värittämistä, katotaan jos jossai välissä olis aikaa sutasta se loppuun :3
Itse olen alotellut tuon Verlan kuvan värittämistä, katotaan jos jossai välissä olis aikaa sutasta se loppuun :3
Kalmankukka- Gamemaster
Heeei, ihmeiseeeeet!!! Piirustusvimma alko syyhyttämmää sormia, oiskos kettään, joka ois innostunu kuvanvaihdosta? :3
PoisonBubble- Univaras
Mmm, minä voin ryhtyä kuvanvaihtoon kanssasi.
Jeii X3 Mie alan rustaamaan vaikka agnia kun siihen on pikkuisen päässyt tutustumaankin
PoisonBubble- Univaras
Noniin, tässä olis Agni Sori kun kesti, taidan olla aika laiska piirtämään ^^''
PoisonBubble- Univaras
Ohhh, se on hieno! Olin unohtanut koko jutun joten tämä on nyt melko nopeasti ja mielikuvituksettomasti väsätty.
Polttiko Berek edes piippua? Sekoitanko hänet jonkun toisen hahmoon? Oli miten oli, nyt polttaa.
Polttiko Berek edes piippua? Sekoitanko hänet jonkun toisen hahmoon? Oli miten oli, nyt polttaa.
Sivu 1 / 2 • 1, 2
:: Yleinen alue :: Pulina
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa