Kuvanvaihtoa?
4 posters
:: Yleinen alue :: Pulina
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Kuvanvaihtoa?
Polttaahan se tosi hieno mie itse asias tein tohon agnin kuvaa kunnollisen taustanki, mut lisään sen sitte vasta myöhemmin oli kivaa piirustella ^W^
PoisonBubble- Univaras
- Viestien lukumäärä : 321
Ikä : 31
Olis kiva jos joku osais piirtää kuvan Dandista mut mie en sit osaa piirtää lainkaan Joten tää osio ei sovi mulle...
Vierailija- Vierailija
Minusta olisi hienoa piirustella jonkun henkilöisen kanssa, mutten oikeastaan oikein piirtele kuin inspiraation iskiessä = hyvin vähän, eikä koneohjelmia ole kuin Paint, piirtopöydistä, yms hienouksista puhumattakaan...
~ Saakos tähän lisätä kuvia esimerkiksi omasta hahmosta/jostain muuten vaan hahmosta? Rupesin piirtelemään tässä juuri Vesiliukoisilla puuväreillä jotakin haltiankuvatusta ja olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä, näyttääkö edes haltialta, tai missä olisi parantamisen varaa, jne?? :3
~ Saakos tähän lisätä kuvia esimerkiksi omasta hahmosta/jostain muuten vaan hahmosta? Rupesin piirtelemään tässä juuri Vesiliukoisilla puuväreillä jotakin haltiankuvatusta ja olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä, näyttääkö edes haltialta, tai missä olisi parantamisen varaa, jne?? :3
Vierailija- Vierailija
Senkus lisäät 8)Ehkä joku muu, aiheeseen paremmin sopiva topic olisi kuitenkin parempi lisäämispaikaksi.
Kalmankukka- Gamemaster
- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 32
Minulla taitaa olla itse asiassa parikin luvattua kuvaa joillekuille unohtuneena, mutta voisin kuitenkin haalia vain lisää ylimääräistä puuhaa tähän kaaokseen ja kysellä kuvanvaihdon perään. Tietenkin sillä pienellä varoituksella, että hetkosen saattaa kuvan tulo kestää, enkä voi luvata värillistä aivan satavarmasti, kun on tosiaan paljon tekemistä.
Yrittänyttä ei kuitenkaan paneta :'D Ehkäpä tämä piristää minua muidenkin piirtelyjen suhteen, kuten yhteispeliin hyppääminen kiihdytti kirjoitustahtiani muissa pelivuoroissa.
Yrittänyttä ei kuitenkaan paneta :'D Ehkäpä tämä piristää minua muidenkin piirtelyjen suhteen, kuten yhteispeliin hyppääminen kiihdytti kirjoitustahtiani muissa pelivuoroissa.
Vierailija- Vierailija
Voisi huvittaa piirrellä, eli kuvanvaihtoa, kiinnostaako ketään? :3
Kalmankukka- Gamemaster
- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 32
Sivu 2 / 2 • 1, 2
:: Yleinen alue :: Pulina
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa